Παιδεία: Πολλά λόγια, πολύ λίγα έργα.

17 Φεβρουαρίου, 2014

Ο αντιπρόεδρος και επίτροπος Παιδείας του Δημοκρατικού Συναγερμού Νίκος Τορναρίτης προέβη σήμερα στην πιο κάτω δήλωση – απάντηση στη δημοσιογραφική διάσκεψη του υπουργού Παιδείας για τη συμπλήρωση τριών χρόνων διακυβέρνησης του Δημήτρη Χριστόφια:

Ο υπουργός Παιδείας σήμερα παρουσιάστηκε ανέτοιμος να δώσει πειστικές απαντήσεις για το έργο της διακυβέρνησης στον τομέα της Παιδείας. Λυπάμαι να παρατηρήσω ότι τρία χρόνια μετά την ανάληψη της προεδρίας από τον Δημήτρη Χριστόφια το εκπαιδευτικό μας σύστημα προχωρεί με βήμα σημειωτόν. Πολλά λόγια, πολύ λίγα έργα.

Οι ιδεοληψίες, οι προκαταλήψεις και η προχειρότητα είναι τα τρία χαρακτηριστικά που συνθέτουν το όραμα της σημερινής διακυβέρνησης.

Είναι κρίμα γιατί ενώ διατίθεται ένα πολύ μεγάλο κονδύλι από τα υστερήματα των πολιτών στον τομέα της εκπαίδευσης το έργο που παρουσίασε σήμερα ο υπουργός υπολείπεται των προσδοκιών των συμπολιτών μας.

Το ασφαλέστερο κριτήριο για να αξιολογήσουμε το έργο του υπουργού, είναι να ρωτήσουμε τους ίδιους τους συντελεστές της εκπαίδευσης. Τους εκπαιδευτικούς, τους μαθητές και τους γονείς. Έχει κάτι αλλάξει στο ρόλο, το έργο και την καθημερινότητά τους; Έχει γίνει το σχολείο περισσότερο ανθρώπινο;

§  Ας ρωτήσουμε τους δασκάλους και ιδιαίτερα, τους καθηγητές της Μέσης Εκπαίδευσης πώς νοιώθουν στην έδρα.

§  Ας ρωτήσουμε τους μαθητές αν μπορούν να αγαπήσουν και να εκτιμήσουν εκείνο που καλούνται καθημερινά να κάνουν μέσα στο σχολείο.

§  Ας ρωτήσουμε τους γονείς, αν είναι ευχαριστημένοι με το σημερινό Σχολείο και με τα χρήματα που πληρώνουν καθημερινά στην παραπαιδεία. 

Ο Δημοκρατικός Συναγερμός  πιστεύει ότι το σχολείο της επόμενης δεκαετίας χρειάζεται πάνω απ’ όλα όραμα. Χρειάζεται  αίσθηση του μέλλοντος και εμπιστοσύνη στο ανθρώπινο δυναμικό του.  

Έχουμε την πολιτική βούληση να εργαστούμε, να συνεργαστούμε, να πάρουμε ή να υποστηρίξουμε αποφάσεις που θα κάνουν το σχολείο μας σύγχρονο, ελκυστικό και αποτελεσματικό.

Υποστηρίζουμε μια ειλικρινή, ουσιαστική, φιλελεύθερη εκπαιδευτική μεταρρύθμιση η οποία:

§  θα δημιουργεί διεξόδους από τον συγκεντρωτισμό και την ισοπέδωση στην εκπαιδευτική διοίκηση,

§  θα απελευθερώνει τις πλούσιες δημιουργικές δυνατότητες του εκπαιδευτικού δυναμικού,

§  θα δημιουργεί νέα πλαίσια συνεργασίας και στήριξης του εκπαιδευτικού έργου.  

Η κοινωνία μας έχει ανάγκη από ένα εκπαιδευτικό σύστημα το οποίο να εντάσσει κάθε μαθητή σε μια προσωπική πορεία συνεχούς αναζήτησης, μάθησης και ανέλιξης. Ένα σύστημα που θα σέβεται την προσωπικότητα, τις δυνατότητες, τα ενδιαφέροντα και τις αδυναμίες όλων.

 

https://disy.org.cy/wp-content/uploads/2023/09/logo-site-members.disy_.cy_.png
Επικοινωνία
22883000
Πινδάρου 25, Λευκωσία

Χρήση Cookies | Όροι Χρήσης Ιστοσελίδας
© 2025 ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟΣ ΣΥΝΑΓΕΡΜΟΣ. All Rights Reserved.