Σε κάθε περίπτωση προσωπικά υποστηρίζω τις μεγάλου βεληνεκούς αποφάσεις. Πιστεύω ότι με μπαλώματα δεν μπορεί να ανταγωνιστείς τις μεγάλες αεροπορικές εταιρείες της Ευρώπης όπου η μια μετά την άλλη συγχωνεύονται για να αντιμετωπίσουν τον παγκόσμιο ανταγωνισμό. Οι βρετανικές, οι ιταλικές, οι ιβηρικές αερογραμμές είναι τρία μεγάλα παραδείγματα που δείχνουν πόση αποφασιστικότητα έχουν οι πιο σημαντικές εταιρείες να ενώσουν τις δυνάμεις τους και να αντέξουν στον σκληρό παγκόσμιο ανταγωνισμό. Ο παγκόσμιος χάρτης στον τομέα των αερογραμμών έχει αλλάξει άρδην και η κυβέρνηση το γνωρίζει. Θέλω να υπενθυμίσω ότι οι δύο σημαντικότερες αεροπορικές εταιρείες της Λ. Αμερικής συγχωνεύονται για να γίνουν ακόμα πιο ισχυρές γιατί θεωρούν ότι είναι ο μόνος δρόμος για να προσφέρουν ανταγωνιστικές τιμές. Τι εξήγηση δίνει η κυβέρνηση σε αυτές τις αλλαγές; Με τι πρόγραμμα οι νέες κυπριακές αερογραμμές μπορούν να ανταγωνιστούν λ.χ. τις εταιρείες χαμηλού κόστους που ήδη φτάνουν στη Λάρνακα; Πώς μπορούμε να δώσουμε μακροπρόθεσμα βιώσιμες λύσεις με τα δεκάδες εκατομμύρια ευρώ έλλειμμα σε ετήσια βάση που έχουν σήμερα οι Κυπριακές Αερογραμμές;
Προσωπικά θεωρώ ότι η καλύτερη λύση είναι η αναζήτηση στρατηγικού επενδυτή στις Κυπριακές Αερογραμμές που θα μπορέσει να επενδύσει χωρίς κομματικές δεσμεύσεις και να δώσει μακροπρόθεσμα βιώσιμες λύσεις. Μια επένδυση αυτού του τύπου μπορεί να προσφέρει τις καλύτερες λύσεις παρά αν ενώσουμε δύο ήδη χρεωκοπημένες εταιρείες με στόχο να μειώσουμε μερικώς τα ελλείμματα.
Τα πιο πάνω συνηγορούν στην άποψη ότι χρειάζεται να δούμε πώς δουλεύει το εξωτερικό περιβάλλον, να αξιοποιήσουμε τη διεθνή εμπειρία για να μην είμαστε επιμηθείς ακόμα και στο ζήτημα των Κυπριακών Αερογραμμών. Δεν εισηγούμαι κάτι πολύπλοκο αλλά εισηγούμαι κάτι που είναι γνωστή πρακτική στο διεθνή χώρο και όλοι την γνωρίζουν στην Κύπρο. Αυτό που εμποδίζει να κάνουμε τα αυτονόητα στην πατρίδα μας είναι ο φόβος του πολιτικού κόστους. Στην κυβέρνηση και στο κυβερνητικό κόμμα πιστεύουν ότι δεν συμφέρει κομματικά επειδή κάποιοι θα διαφωνήσουν με την λύση του στρατηγικού επενδυτή. Στην ουσία θυσιάζουμε τα μακροπρόθεσμα συμφέροντα της οικονομίας της Κύπρου χάριν πρόσκαιρων κομματικών δήθεν ωφελημάτων. Το μακροπρόθεσμο συμφέρον των εργαζομένων είναι η εταιρεία να μην έχει ελλείμματα και έτσι να διατηρήσει τις θέσεις εργασίας προς όφελος όλων. Της οικονομίας, των εργαζομένων στις Κυπριακές Αερογραμμές και της Κύπρου ολόκληρης.