Σε χθεσινή διάσκεψη τύπου το μέλος του Εκτελεστικού Γραφείου του Δημοκρατικού Συναγερμού Πρόδρομος Γ. Προδρόμου προέβη σε δηλώσεις με θέμα «Ιδού τι εννοεί ο Πρόεδρος Χριστόφιας με το ‘μαθητικό συνδικαλισμό’» – Αποκαλύπτουμε τι είναι αυτά που ΑΚΕΛ και ΕΔΟΝ θέλουν να βάλουν μέσα στα σχολεία μας.
Σάς έχω καλέσει εδώ σήμερα διότι θέλω να δείξω τι εννοούν ο Πρόεδρος Χριστόφιας και το ΑΚΕΛ όταν επιμένουν να εισαγάγουν στα σχολεία εκείνο που ονομάζουν “μαθητικό συνδικαλισμό”. Πρέπει να ξέρουμε ακόμα πού βασίζει ο Πρόεδρος εκείνη τη φαινομενικά αθώα χαριτολογία, όταν καλούσε τους μαθητές “να μην ακούνε ούτε τους καθηγητές ούτε τους διευθυντές ούτε και τον υπουργό Παιδείας”…
Έχω στα χέρια μου κάποια εγχειρίδια της ΕΔΟΝ, τα οποία χρησιμοποιούνται για τη διαπαιδαγώγηση των νέων, φοιτητών και μαθητών. Τα έντυπα αυτά του Μορφωτικού Γραφείου της ΕΔΟΝ δίνουν κατευθυντήριες γραμμές στους “εκπαιδευτές”, οι οποίοι προάγουν την κομματική προπαγάνδα στους νέους.
Ένα από αυτά τα “λυσάρια” της κομματικής προπαγάνδας, με τίτλο “Εθνικισμός: ερωτήσεις και απαντήσεις” (Νοέμβριος 2010) είναι ενδεικτικό της συστηματικής επιχείρησης εθνομηδενισμού και εθνικής αλλοτρίωσης που προάγουν το ΑΚΕΛ και η ΕΔΟΝανάμεσα στους νέους.
Υπενθυμίζουμε ότι ο Δημοκρατικός Συναγερμός, αντίθετα, εδώ και χρόνια λειτουργεί με διαφάνεια και δημοσιότητα μια Σχολή Κατάρτισης Στελεχών, ως σύγχρονο κόμμα. Ενώ το ΑΚΕΛ και η ΕΔΟΝ φαίνεται ότι συνεχίζουν εν έτει 2011 να λειτουργούν σε δυο επίπεδα. Άλλα, δηλαδή, τα δημόσια, τα ήπια τηλεοπτικά και άλλα τα ενδοκομματικά-συνωμοτικά τους. Τα ντοκουμέντα αυτά έχουν μέσα “πράματα και θάματα¨, από εκείνα που τα στελέχη του ΑΚΕΛ θα απέφευγαν, βέβαια, να πουν στην τηλεόραση.
Θα θέσω στη διάθεσή σας αυτό το ντοκουμέντο για να κρίνετε μόνοι σας, αφού προηγουμένως σταχυολογήσω μια σειρά από εξωφρενικούς ισχυρισμούς, αιτιάσεις και σοφιστείες με τις οποίες συστηματικά προσπαθούν να απαξιώσουν και να ξεριζώσουν από τη ψυχή των νέων κάθε εθνική αναφορά. Καθαρός στόχος της “διδαχής” του ΑΚΕΛ και της ΕΔΟΝ είναι να αλλοτριώνουν τη νεολαία και να δυσφημούν την εθνική συνείδηση, εισάγοντας ως υποκατάστατο εκείνο που ονομάζουν “προλεταριακό διεθνισμό”.
Ιδού, λοιπόν, τι πρέπει να έχουμε υπ’ όψη όταν ο Πρόεδρος Χριστόφιας –που και ο ίδιος υπήρξε πρόεδρος της ΕΔΟΝ- προάγει το “μαθητικό συνδικαλισμό” και καλεί τους μαθητές να μην ακούνε τους καθηγητές τους…
1) Το εγχειρίδιο της ΕΔΟΝ ξεκινά κρίνοντας ότι η Επανάσταση του 1821 ήταν “αστική” και μόνο καταχρηστικά αποκαλείται εθνικοαπελευθερωτική (σελ. 2)
2) Διδάσκει ότι ο πατριωτισμός δεν έχει σχέση με το έθνος και ότι ο εθνισμός είναι ασυμβίβαστος με τον πατριωτισμό (σελ. 3)
3) Προτείνει καθαρά διχαστική προπαγάνδα στους νέους, υποβάλλοντας ότι εκτός από τους εθνικιστές και οι αστοί “ιστορικά ξεπουλούν τα συμφέροντα της πατρίδας στον ιμπεριαλισμό, για τα συμφέροντα του κέρδους και του μεγάλου κεφαλαίου” (σελ. 4). Αυτού του τύπου ο “συνδικαλισμός” που θέλουν να περάσουν μέσα στα σχολεία εμφυτεύει ένα διχαστικό ψευδοδίλημμα ανάμεσα σε “εμάς τους πατριώτες” και τους “άλλους, προδότες-πουλημένους στο κεφάλαιο αστούς” (σελ. 3-4).
4) Ο “μαθητικός συνδικαλισμός” που έχουν υπ’ όψη ο κ. Χριστόφιας και το ΑΚΕΛ θέλει να κάνει τα παιδιά να πιστέψουν ότι η εθνική συνείδηση δε μάς αφορά γιατί είναι “συνείδηση της αστικής τάξης μόνο” (σελ. 5).
5) Η προπαγάνδα της ΕΔΟΝ, που θα ήθελαν να εισαγάγουν με την “προβιά” του μαθητικού συνδικαλισμού λέει ότι ο εθνικός πολιτισμός δεν υπάρχει, αλλά είναι μια “απάτη” και ότι η εθνική καταγωγή δε μετρά για τη συνείδηση του ανθρώπου (σελ. 5).
6) Το εγχειρίδιο προπαγανδίζει, ως αντιπερισπασμό στην ιστορική αλήθεια, ότι οι κομμουνιστές, μαζί με τους Τουρκοκύπριους έκαναν κάποιον αντιαποικιακό αγώνα (σελ. 7).
7) Προπαγανδίζουν ότι “ αγνός πατριωτισμός είναι ο διεθνισμός ” (σελ. 9) και ότι το πραγματικά ευγενές ιδανικό είναι ο “προλεταριακός διεθνισμός” (σελ. 10). Αφού προηγουμένως προσπαθούν να υποβάλουν την ιδέα ότι “πατρίδα της αστικής τάξης είναι το κέρδος” (σελ. 8).
8) Δηλαδή, σύμφωνα με το εγχειρίδιο της ΕΔΟΝ την οποία θέλουν και τυπικά να βάλουν μέσα στα σχολεία με όχημα το “μαθητικό συνδικαλισμό¨:
Ø η αστική τάξη δεν έχει πατρίδα
Ø αγνός πατριωτισμός είναι μόνο ο διεθνισμός
Ø ακόμα καλύτερος;, όμως, και καθαρότερος είναι ο προλεταριακός διεθνισμός
Ø ο προλεταριακός διεθνισμός είναι ο μόνος πραγματικός διεθνισμός επειδή προάγει την ταξική πάλη
9) Στην κατεχόμενη από την Τουρκία Κύπρο, το εγχιερίδιο της ΕΔΟΝ ενσταλάζει στα παιδιά την ιδέα ότι τυχόν αντιτουρκικά συνθήματα είναι… εθνικισμός και γι’ αυτό απαράδεκτα (σελ. 18).
10) Το ιδεώδες που προβάλλει το κόμμα του κ.Χριστόφια στους νέους είναι ότι η εθνική συνείδηση πρέπει να σβήσει και ότι αυτό θα συμβεί “στην πορεία προς την κομμουνιστική κοινωνία” (σελ. 10).
11) Η διδαχή που απευθύνει στους νέους αυτό το ακελικό εγχειρίδιο είναι ότι “ο εθνικός αγώνας είναι αγώνας ταξικός” (σελ. 11).
12) Η ΕΔΟΝ και το ΑΚΕΛ προτείνουν όμως στους νέους και ορισμό αυτογνωσίας. Τι είμαστε; “ η πλειοψηφούσα εθνοτική μειονότητα στην Κύπρο ήταν και είναι η ελληνική” (σελ.12). Αυτό είμαστε: “εθνοτική μειονότητα”!
13) Πολύ καθαρά το εγχειρίδιο αυτό εξηγεί ακόμα στους νέους ότι ο χαρακτήρας της Κύπρου δεν είναι ελληνικός και διδάσκει ότιεδώ υπάρχει απλά “ο πολιτισμός ενός πληθυσμού” (σελ.12).
14) Προχωρώντας και σε…αποκαλυπτικές διδαχές, ο ιδεοληπτικός προσηλυτισμός που θέλουν να φέρουν μέσα στα σχολεία, αποφαίνεται ότι το 1963 οι Ελληνοκύπριοι “βάρβαρα και δολοφονικά” επιτέθηκαν εναντίον άμαχου τουρκοκυπριακού πληθυσμού (!)(σελ.15).
15) Το εγχειρίδιο αυτό επαναφέρει με ένταση την παλιά εκείνη “φωτισμένη” αντίληψη που θέλει ως “δημοκρατικές” όλες τις πολιτικές δυνάμεις εκτός της δεξιάς (σελ.24).
16) Κατατάσσει και αφορίζει ως εθνικιστικό το ΔΗΣΥ (σελ.18) και ειδικά και ιδιαίτερα τη φοιτητική οργάνωση “Πρωτοπορία”. Χωρίς να μπορούσε βέβαια να λείπει από το κατηγορητήριο και ο ΑΠΟΕΛ (σελ.19).
17) Προηγουμένως, όμως, το εγχειρίδιο της ΕΔΟΝ εξηγώντας πώς εκφράζεται σήμερα ο εθνικισμός στην Κύπρο αναφέρει ως“τρανταχτό παράδειγμα” τις αντιδράσεις όλων των κομμάτων στις δηλώσεις Χριστόφια στην Ουάσιγκτον (σελ 18).
18) Αυτό το δογματικό “λυσάρι”, που αποτελεί και ενός είδους οδηγό για το “μαθητικό συνδικαλισμό” τους, κάνει λόγο για “μάχη της σημαίας” και προχωρά και εξηγεί πότε η ελληνική σημαία είναι εθνικιστικό σύμβολο (σελ.24).
19) Τέλος, το εγχειρίδιο αυτό εξηγεί στους “ινστρούκτορες” της ΕΔΟΝ ότι οι διδαχές του αποτελούν και τη δογματική βάση της εθνομηδενιστικής επιχείρησης που προάγει η κυβέρνηση Χριστόφια στο Υπουργείο Παιδείας (σελ.24)
Όλα αυτά ίσως ακούγονται κάπως ανατριχιαστικά, οπωσδήποτε όμως είναι εντελώς αναχρονιστικά. Δυστυχώς είναι εδώ δίπλα μας. Πρέπει να τα αντιμετωπίσουμε.
Εμείς δε θέλουμε με κανένα τρόπο να μπουν τέτοια πράγματα και τέτοια εθνομηδενιστική προπαγάνδα μέσα στα σχολεία. Με την παρέμβαση αυτή θέλουμε τέλος να προειδοποιήσουμε και όσους γονείς τυχόν δε γνωρίζουν τι εννοούν ο Πρόεδρος Χριστόφιας και το ΑΚΕΛ για τα σχολεία.
Απέναντι σε μια τέτοια λογική συνωμοτικής-κρυφής προπαγάνδας, στην οποία φαίνεται να επιδίδονται το ΑΚΕΛ και η ΕΔΟΝ, απέναντι σε αυτό τον κομματικό προσηλυτισμό στη βάση δογμάτων της δεκαετίας του 1930, αντιπροτείνουμε ανοιχτές και διαφανείς λειτουργίες και ένα κόμμα που θέλει να είναι πολιτικός οργανισμός ανοιχτός στην κοινωνία, στη ζωή, στην εποχή μας.Αντιπροτείνουμε έναν πολιτικό οργανισμό που ακούει, καταγράφει, κατανοεί και προσπαθεί να μεταφέρει τις ανησυχίες, την κριτική και τις προσδοκίες των νέων, μέσα από κατάλληλες πολιτικές προτάσεις.