Κυρία Πρόεδρε, κυρίες και κύριοι Συνάδελφοι,
Έχουμε ενώπιον μας ένα πλεονασματικό προϋπολογισμό που προβλέπει σταδιακή μείωση του δημόσιου χρέους, ικανοποιητικό ρυθμό ανάπτυξης και διατήρηση συνθηκών πλήρους απασχόλησης. Αυτές είναι οι μακροοικονομικές παράμετροι που η δική μας κυβέρνηση χάραξε και μας ικανοποιούν, καθώς αποτελούν βασική προϋπόθεση για τη διατήρηση συνθηκών δημοσιονομικής σταθερότητας και συνιστούν τα θεμέλια για τη βελτίωση της ευημερίας των πολιτών μεσοπρόθεσμα και μακροπρόθεσμα.
Παρά ταύτα πρέπει να αναγνωρίσουμε ότι τα τελευταία 2-3 έτη, υπάρχει ένας πρωτόγνωρος συνδυασμός προκλήσεων που δεν υπήρχε στο παρελθόν και που δημιούργησε αβεβαιότητες, ανασφάλειες και σοβαρά προβλήματα.
Μετά την εισβολή της Ρωσίας στην Ουκρανία αναπτύχθηκαν έντονες πληθωριστικές πιέσεις, οι οποίες, μαζί με άλλους παράγοντες, οδήγησαν σε ένα ανατροφοδοτούμενο και ολοένα αυξανόμενο κόστος ζωής. Για την αντιμετώπιση του πληθωρισμού, η Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα αύξησε με επιθετικό τρόπο τα επιτόκια. Την ίδια στιγμή, οι τιμές βασικών πρώτων υλών και των ναύλων εκτοξεύθηκαν, γεγονός που είχε ως αποτέλεσμα μια τεράστια αύξηση του κατασκευαστικού κόστους. Ο συνδυασμός ψηλού κόστους ζωής (ιδιαίτερα στα τρόφιμα, στις τιμές ενέργειας και σε άλλα βασικά προϊόντα), των ψηλών επιτοκίων και του ψηλού κόστους στέγασης και ενοικίων, δημιούργησε σοβαρούς κινδύνους για την κοινωνική συνοχή.
Διαπιστώσαμε δυστυχώς ότι η Κυβέρνηση αδυνατεί να αντιληφθεί αυτές τις προκλήσεις και να προσαρμόσει ανάλογα την οικονομική της πολιτική, έτσι ώστε να αντιμετωπίσει αποτελεσματικά τα φαινόμενα ακρίβειας και υψηλών επιτοκίων. Η οικονομική πολιτική που ακολουθήθηκε καταδεικνύει ακριβώς ότι δεν έγιναν κατανοητές οι νέες προκλήσεις και, αντί στοχευμένων πολιτικών προς τις ομάδες που το έχουν περισσότερο ανάγκη, είδαμε μια αστόχευτη και οριζόντια αύξηση των ανελαστικών δαπανών κυρίως του μισθολογίου, μέσα από την αύξηση τόσο του μεγέθους όσο και του κόστους της δημόσιας υπηρεσίας, κάτι που έχει επισημανθεί και από το Δημοσιονομικό Συμβούλιο. Τα όποια μέτρα λήφθηκαν από την Κυβέρνηση είχαν μια αντίστροφη λογική, δηλαδή έδωσαν περισσότερα σε αυτούς που έχουν την λιγότερη ανάγκη.
Στο Δημοκρατικό Συναγερμό κάναμε έγκαιρα την οικονομική μας ανάλυση. Από την πρώτη στιγμή είπαμε πως είναι λάθος η κατανομή δαπανών της Κυβέρνησης και ότι πρέπει να εντοπίσουμε και να καθορίσουμε τις σωστές προτεραιότητες. Αναγνωρίσαμε δηλαδή πως δεν μπορούν να ικανοποιηθούν τα πάντα ταυτόχρονα, δεν υπάρχουν απεριόριστοι κρατικοί πόροι και η κάθε εποχή έχει τις δικές της προσκλήσεις. Για μας είναι αδιαπραγμάτευτη αρχή η δημοσιονομική πειθαρχία και η τήρηση των δημοσιονομικών κανόνων της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Και είναι εδώ ακριβώς που διαφωνούμε με το ΑΚΕΛ, το οποίο προτείνει σχεδόν τα πάντα, καταστρατηγώντας την αρχή της δημοσιονομικής πειθαρχίας και σταθερότητας.
Ως πρώτη προτεραιότητα ιεραρχήσαμε τις οικογένειες με παιδιά και φοιτητές. Είναι αυτά τα νοικοκυριά που πληρώνουν τα περισσότερα για τρόφιμα, ρεύμα, καύσιμα και ενοίκια. Χρειάζονται πολιτικές για τη μεσαία τάξη, τις μικρές επιχειρήσεις και τους αυτοεργοδοτούμενους. Είχαμε έγκαιρα προτείνει τη σταδιακή αντικατάσταση των έκτακτων γενικών μέτρων που είχαν ληφθεί, με ισόποσα στοχευμένα και μόνιμα μέτρα στη βάση της δικής μας προτεραιοποίησης. Μεταξύ άλλων, προτείναμε την αύξηση του επιδόματος τέκνου και της φοιτητικής χορηγίας, καθώς και την επέκταση των εισοδηματικών κριτηρίων για να επωφεληθούν περισσότερες οικογένειες της μεσαίας τάξης. Με στόχο τη συγκράτηση του κόστους της ηλεκτρικής ενέργειας, ζητήσαμε περισσότερες επενδύσεις σε φωτοβολταικά και στην εξοικονόμηση και αποθήκευση ενέργειας, με περισσότερα κίνητρα στις οικογένειες με παιδιά και φοιτητές, καθώς και στις μικρές επιχειρήσεις και στους αυτοεργοδοτούμενους. Καταθέσαμε πρόταση νόμου για το οικογενειακό αφορολόγητο εισόδημα, η οποία αφορά τη μεσαία τάξη, όπου ένας εκ των δύο συζύγων είναι κάτω από το όριο του αφορολόγητου εισοδήματος. Επιμένουμε στην πολιτική των φοροελαφρύνσεων και των κινήτρων για τις μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις, όπως ήταν η κατάργηση του τέλους εισφοράς των €350, με στόχο την ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας και της ανθεκτικότητας της οικονομίας μας.
Ψηλά στις προτεραιότητες καθορίσαμε επίσης και την αδυναμία που πολλά ζευγάρια έχουν σήμερα για τη στέγαση τους. Δυστυχώς ένας αυξανόμενος αριθμός νέων δεν έχει την οικονομική δυνατότητα ούτε να αγοράσει αλλά ούτε και να ενοικιάσει σπίτι. Για αυτό και μιλήσαμε για στεγαστική κρίση που μαστίζει σήμερα την κοινωνία μας και απαιτήσαμε από την Κυβέρνηση να κάνει πολύ περισσότερα, πολύ πιο γρήγορα.
Μια άλλη σύγχρονη πρόκληση που αναγνωρίσαμε είναι το πολύ σοβαρό πρόβλημα της υπογεννητικότητας, το οποίο έχει μακροπρόθεσμες εθνικές και οικονομικές συνέπειες. Ένα πρόβλημα που αφορά την επιβίωση του ελληνισμού στον τόπο μας, τον ιερό θεσμό της οικογένειας αλλά και την βιωσιμότητα του συνταξιοδοτικού και τη στήριξη των μελλοντικών γενεών. Και εδώ χρειάζεται βαθύτερη ανάλυση καθώς αυτό το ζήτημα συνδέεται και με τα θέματα ακρίβειας και στέγασης, και οφείλει η Κυβέρνηση να προχωρήσει σε ένα ολιστικό σχεδιασμό για αντιμετώπιση του θέματος σε βάθος χρόνου.
Μεγάλο πρόβλημα παραμένει η επιτοκιακή διαφορά, δηλαδή η διαφορά μεταξύ δανειστικών και καταθετικών επιτοκίων, η οποία θεωρείται ψηλή, γεγονός που αναγνωρίστηκε και από τον Διοικητή της Κεντρικής Τράπεζας. Καλούμε τις τράπεζες, για ακόμη μια φορά, να μειώσουν αμέσως τα δανειστικά επιτόκια με βάση την απόφαση της ΕΚΤ της περασμένης Πέμπτης. Η νέα νομισματική πολιτική που ακολουθεί η ΕΚΤ δημιουργεί τις προϋποθέσεις σύγκλισης της ψαλίδας επιτοκίων στην Κύπρο με το μέσο ευρωπαϊκό όρο.
Επιπρόσθετα, πέρα από τις σημερινές προκλήσεις στις οποίες οφείλει να εγκύψει η Κυβέρνηση με περισσότερη αποτελεσματικότητα, πρέπει παράλληλα να δημιουργήσουμε και συνθήκες μακροπρόθεσμης και βιώσιμης ανάπτυξης, με ποιοτικές θέσεις εργασίας και ικανοποιητικούς μισθούς. Πρέπει δηλαδή να μειώσουμε την εξάρτηση των πολιτών από την αστόχευτη επιδοματική πολιτική, ενθαρρύνοντας την ίδια ώρα τις διαρθρωτικές μεταρρυθμίσεις και αναγκαίες επενδύσεις στον τόπο μας. Αυτό είναι που έχει τη μεγαλύτερη σημασία για την μακροπρόθεσμη ευημερία των πολιτών. Και είναι για αυτό το λόγο που επιμένουμε στην ανάγκη προώθησης νέων αναπτυξιακών έργων και επενδύσεων στην έρευνα, στην καινοτομία, στην ψηφιακή διακυβέρνηση και στην πράσινη ανάπτυξη, αντί των κυβερνητικών πολιτικών που ήδη εφαρμόζονται και οδηγούν στην αύξηση των ανελαστικών δαπανών.
Με παραδοχή του ίδιου του Υπουργού Οικονομικών, διαπιστώσαμε ότι στον κρατικό προϋπολογισμό του 2025 δεν υπάρχει κανένα νέο έργο ανάπτυξης πέρα από αυτά που έχουν ήδη συμπεριληφθεί στα συγχρηματοδοτούμενα προγράμματα και στο Σχέδιο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας από την Κυβέρνηση Αναστασιάδη. Και είναι τα έργα της προηγούμενης Κυβέρνησης που είτε εξαγγέλλονται εκ νέου, είτε υλοποιούνται, ολοκληρώνονται και εγκαινιάζονται από την παρούσα Κυβέρνηση. Συνεπώς εκφράζουμε την ανησυχία μας για την απουσία επαρκούς αναπτυξιακού και μεταρρυθμιστικού προγράμματος, και καλούμε την Κυβέρνηση να προχωρήσει προς αυτή την κατεύθυνση με ένα μακροπρόθεσμο πλάνο, τουλάχιστο για την περίοδο μετά την ολοκλήρωση του Σχεδίου Ανθεκτικότητας.
Κυρία Πρόεδρε, κυρίες και κύριοι Συνάδελφοι,
Διανύουμε τον 6ο χρόνο εφαρμογής του ΓΕΣΥ και έχουμε ήδη βιώσει, σε πολύ μεγάλο βαθμό, τα οφέλη αυτής της μεγάλης κοινωνικής μεταρρύθμισης της δικής μας Κυβέρνησης. Την ίδια ώρα όμως, έχουμε και την υποχρέωση να επισημάνουμε τις προκλήσεις και τους σοβαρούς κινδύνους που διαφαίνονται πλέον για την μακροπρόθεσμη βιωσιμότητα του ΓΕΣΥ. Ο μεγαλύτερος κίνδυνος, όπως το καταγράφει και η Κυβέρνηση, αφορά την επιβάρυνση των δημόσιων οικονομικών από την ανάγκη συνέχισης της χρηματοδότησης των ελλειμμάτων του ΟΚΥΠΥ για περίοδο πέραν της παράτασης μέχρι το Μάιο του 2025 που έχει ήδη δοθεί από τη Βουλή. Το έχουμε ξαναπεί και δεν θα κουραστούμε να το λέμε. Η οικονομική και διοικητική αυτοτέλεια των κρατικών μας νοσηλευτηρίων είναι επιτακτική ανάγκη. Είναι το βασικό θεμέλιο της φιλοσοφίας του ΓΕΣΥ που ψηφίσαμε. Και κρούουμε έγκαιρα τον κώδωνα του κινδύνου ούτως ώστε να ληφθούν από πλευράς Κυβέρνησης οι απαραίτητες αποφάσεις για να γίνουν βιώσιμα τα δημόσια νοσηλευτήρια μας σε ένα ανταγωνιστικό περιβάλλον, χωρίς την περαιτέρω στήριξη από τους φορολογούμενους πολίτες μετά τον Μάιο του 2025.
Εξίσου σημαντική πρόκληση αποτελεί και η ανάγκη για πιο αυστηρούς και αποτελεσματικούς ελέγχους των δαπανών του ΟΑΥ, με στόχο τη διατήρηση της δυνατότητας του ΓΕΣΥ να εξυπηρετήσει και τις μελλοντικές γενεές. Παρατηρούμε, με μεγάλη ανησυχία, τη δημιουργία μεγάλων λιστών αναμονής και μείωση στην ποιότητα ορισμένων παρεχόμενων υπηρεσιών. Ως Δημοκρατικός Συναγερμός προειδοποιούμε ότι αυτά τα φαινόμενα είναι άκρως ανησυχητικά για τη βιωσιμότητα του ΓΕΣΥ και μπορούν να εκτροχιάσουν το σύστημα, ιδιαίτερα στο ενδεχόμενο επιβράδυνσης της οικονομίας μας στο μέλλον, το οποίο θα επηρεάσει δυσμενώς και τα έσοδα του ΓΕΣΥ. Συνεπώς δηλώνουμε έτοιμοι να στηρίξουμε οποιεσδήποτε πρωτοβουλίες που θα στοχεύουν στην αντιμετώπιση των πιο πάνω προβλημάτων και θα εξυπηρετούν καλύτερα τους ασθενείς, διαφυλάσσοντας την ίδια ώρα τη φιλοσοφία του ΓΕΣΥ που ψηφίσαμε.
Κυρία Πρόεδρε, κυρίες και κύριοι Συνάδελφοι,
Οι ευθύνες που έχουμε επωμιστεί ως μέλη του Κοινοβουλίου είναι απόρροια του κοινωνικού συμβολαίου που έχουμε με την κοινωνία, μέσω της εκλογής μας, και αφορούν τη βελτίωση της καθημερινότητάς των συμπολιτών μας. Είναι, λοιπόν, με αυτή τη φιλοσοφία που εργαζόμαστε και πολιτευόμαστε, αφουγκραζόμενοι την κοινωνία και τα πραγματικά προβλήματα των πολιτών, με σκοπό να προτείνουμε πολιτικές που θα δώσουν λύσεις. Εχθρός των πιο πάνω είναι πάντοτε ο λαϊκισμός και οι ανέξοδες υποσχέσεις. Είναι σε αυτά τα πλαίσια που πρέπει να αντιληφθούμε ότι η σοβαρότητα και η γνώση επί των θεμάτων, συνεπικουρούμενα από τη θέση αρχής που έχει τον πολίτη πρώτον και πάνω από όλα, είναι όλη η πεμπτουσία της προσφοράς από θέσεις ευθύνης.
Μέσα σε αυτό το πλαίσιο, έχουμε προχωρήσει σε σωρεία προτάσεων με στόχο πάντοτε τη βελτίωση και αναβάθμιση πολλών πτυχών της καθημερινότητας των συμπολιτών μας.
Τα ζητήματα στον τομέα της υγείας είναι ύψιστης σημασίας για μας. Προς αυτή την κατεύθυνση έχουμε εισηγηθεί την άμεση προώθηση του νομοθετικού πλαισίου για τη δημιουργία και λειτουργία Κέντρου Μεταμόσχευσης Μυελού των Οστών στη Κύπρο για αλλογενείς μεταμοσχεύσεις, με στόχο την άμβλυνση των σοβαρών κοινωνικών, οικονομικών και επαγγελματικών προβλημάτων που αντιμετωπίζουν οι ασθενείς και οι οικογένειες τους όταν αναγκάζονται να μεταβούν στο εξωτερικό για θεραπεία. Επιπλέον, για σκοπούς πρόληψης, έχουμε προτείνει την επέκταση του ανώτατου ηλικιακού ορίου του πληθυσμιακού προγράμματος μαστογραφικού ελέγχου από τα 74 στα 79 έτη, καθώς και την προώθηση μιας σειράς ζητημάτων που αφορούν τη στήριξη των ατόμων με θαλασσαιμία. Επιπρόσθετα, με δική μας πρόταση νόμου, ο κάθε γιατρός που ασκεί το επάγγελμα στην Κύπρο, υποχρεούται να διατηρεί σε ισχύ ασφαλιστική σύμβαση έναντι αστικής ευθύνης για επαγγελματική αμέλεια.
Τα ζητήματα της ψυχικής υγείας, ιδιαίτερα ανάμεσα στους νέους ανθρώπους, είναι εξίσου σημαντικά, και οφείλει η πολιτεία να κάνει πολύ περισσότερα. Σε αυτό το πλαίσιο εντάσσεται η πρόταση μας για την προώθηση Εθνικής Στρατηγικής Ψυχικής Υγείας, η οποία θα αντιμετωπίζει ολιστικά αυτό το ζήτημα. Επιπρόσθετα, εισηγηθήκαμε τη δημιουργία νομοθετικού πλαισίου για τη διενέργεια προληπτικού ελέγχου ψυχικής υγείας κατά την πρώιμη παιδική ηλικία, καθώς επίσης και τη δημιουργία 24ωρης τηλεφωνικής γραμμής ψυχολογικής υποστήριξης. Με αυτό τον τρόπο η Πολιτεία θα ενεργεί προληπτικά, προλαμβάνοντας μελλοντικές ψυχικές παθήσεις σε πολίτες.
Πριν περίπου ένα χρόνο, μετά και από δικές μας πιέσεις, επεκτείναμε την άδεια μητρότητας για το πρώτο παιδί από τις 18 στις 22 βδομάδες. Να διαβεβαιώσουμε αυτούς που μας ακούνε σήμερα ότι επιμένουμε, και θα συνεχίσουμε να επιμένουμε, στην επέκταση της άδειας μητρότητας στις 26 βδομάδες από το πρώτο παιδί και στην περαιτέρω ενίσχυση των γυναικών που γεννούν τα παιδιά τους πρόωρα. Προς αυτή την κατεύθυνση καλούμε για ακόμη μια φορά την Κυβέρνηση να ξεκινήσει τον διάλογο με τους εμπλεκόμενους φορείς, λαμβάνοντας υπόψη και τα δεδομένα του ΤΚΑ, αλλά και τους εργοδότες, ούτως ώστε αυτή η σημαντική απαίτηση της κοινωνίας να γίνει πραγματικότητα. Την ίδια ώρα συνεχίζουμε να πιέζουμε για την άμεση προώθηση των κανονισμών για τη δημιουργία χώρων θηλασμού σε χώρους εργασίας σε ιδιωτικούς και δημόσιους οργανισμούς, καθώς και για την περαιτέρω προώθηση υποδομών φύλαξης παιδιών.
Με γνώμονα πάντοτε τη διευκόλυνση των γυναικών για να βιώσουν τη μεγαλύτερη ευλογία, αυτή της μητρότητας, συνεχίζουμε να ζητούμε από το κράτος, την προώθηση παγκύπριας εκστρατείας ενημέρωσης του κοινού για τη δυνατότητα διαφύλαξης της γονιμότητας γυναικών και αντρών για το μέλλον. Σε αυτό το πλαίσιο, επιμένουμε και στην εισήγηση μας για την έγκαιρη ενημέρωση των ατόμων, ενήλικων και παιδιών, όταν διαγιγνώσκονται με καρκίνο να ενημερώνονται για τη δυνατότητα διαφύλαξης της γονιμότητας τους πριν την έναρξη των χημειοθεραπειών. Προς τούτο, έχουμε ήδη προτείνει τη θεσμοθέτηση μιας πολυθεματικής ομάδας γιατρών, στην οποία θα περιλαμβάνεται και γιατρός εξειδικευμένος σε αυτά τα θέματα, για να συμβουλεύει κατάλληλα τα άτομα αυτά. Παράλληλα με τα πιο πάνω, και με γνώμονα το δυσβάσταχτο οικονομικό βάρος που επωμίζονται πολλές γυναίκες που ακολουθούν τη διαδικασία της εξωσωματικής, θα εντείνουμε τις προσπάθειες μας για αύξηση της κρατικής χορηγίας στις €4500 για όλες τις φορές που δικαιούται να υποβάλει αίτηση μια γυναίκα στα πλαίσια του Σχεδίου για τις εξωσωματικές, καθώς και για αύξηση του αριθμού των αιτήσεων που δικαιούται να υποβάλει από τις 4 στις 5 φορές.
Επιπρόσθετα, έχουμε εισηγηθεί την αναθεώρηση της ιατρικής και εισοδηματικής στήριξης των συνανθρώπων μας, και ιδιαίτερα των παιδιών, με μέτρια αναπηρία, ζήτημα το οποίο, όπως μας ενημέρωσε η Κυβέρνηση, αντιμετωπίζεται στο πλαίσιο της νέας νομοθεσίας για την ενιαία προσέγγιση των ατόμων με αναπηρία, την οποία αναμένουμε να κατατεθεί το συντομότερο. Αναμένουμε επίσης εδώ και καιρό, την κατάθεση του νομοσχεδίου για τη δημιουργία του νομοθετικού πλαισίου για τις Πανεπιστημιακές Κλινικές, ούτως ώστε επιτέλους η Κύπρος να αποκτήσει πανεπιστημιακό νοσοκομείο. Μεγάλη καθυστέρηση παρατηρείται και στην κατάθεση του νομοσχεδίου, το οποίο θα μεταφέρει στο εθνικό μας δίκαιο την ευρωπαϊκή οδηγία σχετικά με την ανάγκη για ισόρροπη εκπροσώπηση των δύο φύλων σε διευθυντικές θέσεις εταιρειών εισηγμένων σε ρυθμιζόμενη αγορά. Θεωρούμε την εν λόγω εναρμόνιση πολύ σημαντική καθώς προάγει την έμφυλη ισορροπία και διάσταση, καθώς και τη δίκαιη εκπροσώπηση των γυναικών.
Τέλος, οφείλω να κάνω και μια αναφορά στην ανάγκη για περαιτέρω στήριξη της περιοχής της δυτικής Λευκωσίας, από την οποία προέρχομαι, μέσα στα πλαίσια της Εθνικής Στρατηγικής για την Ανάπτυξη των Ορεινών Κοινοτήτων Τροόδους. Χαιρόμαστε που ο δρόμος Αστρομερίτη – Ευρύχου, ένα έργο της δικής μας Κυβέρνησης προχωρά, και αναμένουμε σύντομα τον σχεδιασμό του δρόμου Ακάκι – Αστσρομερίτη, ο οποίος θα πρέπει να λαμβάνει υπόψη και τις σοβαρές ανησυχίες των κατοίκων της κοινότητας Ακακίου.
Κυρία Πρόεδρε, κυρίες και κύριοι Συνάδελφοι,
Ο Δημοκρατικός Συναγερμός θα ψηφίσει υπέρ του κρατικού προϋπολογισμού, όχι γιατί δεν έχουμε έντονες διαφωνίες για τη διαχείριση των κρατικών δαπανών, αλλά γιατί θέτουμε πάνω από όλα το καλώς νοούμενο συμφέρον των συμπολιτών μας, το καλό του τόπου μας και της κοινωνίας μας. Γιατί γνωρίζουμε, πρώτοι από όλους εμείς την αξία της δημοσιονομικής πειθαρχίας και μακροοικονομικής σταθερότητας για την πραγματική βελτίωση του βιοτικού επιπέδου και της καθημερινότητας των συμπολιτών μας.
Κλείνοντας την ομιλία μου, επιθυμώ να ευχαριστήσω τη Διεύθυνση του Προϋπολογισμού του Υπουργείο Οικονομικών και όλα τα Υπουργεία για την κατάρτιση και συζήτηση του Κρατικού Προϋπολογισμού του 2025. Ιδιαίτερες ευχαριστίες στη Γραμματεία της Κοινοβουλευτικής Επιτροπής Οικονομικών, στους ακούραστους Κωνσταντίνο, Σταυρούλα, Αντώνη και Παναγιώτη αλλά και στους συναδέλφους από όλες τις πολιτικές δυνάμεις. Και βεβαίως το πιο ιδιαίτερο ευχαριστώ το οφείλω πάντα στο συνεργάτη μου Στέφανο Καραολή, ο οποίος είναι πάντα δίπλα μου σε κάθε βήμα στο δικό μας «μαραθώνιο», με στόχο να υπηρετούμε τον πολίτη στο μέγιστο βαθμό που μπορούμε.
Σας ευχαριστώ και εύχομαι σε όλους καλές γιορτές με αισιοδοξία και πίστη.